בת 6 החלה להרטיב בלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת 6 החודש. בחורף האחרון החלה להרטיב בלילה וזה נשמך עד עכשיו. אם אני מעירה אותה ב- 22:00, 23:00 לעשות פיפי, אז הלילה עובד ללא הרטבה. אם לא עשיתי זאת מרטיבה על בסיס קבוע. חשבתי שהדבר קשור לחורף... כנראה שלא. טוענת שלא מרגישה שיש לה פיפי. אציין שהילדה גמולה מחיתולים יום ולילה מגיל שנתיים וארבעה חודשים. נא עזרתך.
הילדה סובלת מבעיה שגרתית של הרטבת לילה הנובעת משיבוש במערכת הרפלקסים המפקחת על השליטה בשלפוחית השתן. הטיפול היעיל ביותר בוא באמצעות זמזם הרטבה אלקטרוני במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית. בהצלחה ד"ר ברוך קושניר מנהל מרפאות לטיפול בהרטבת לילה ובעיות ביציאות www.kushnir.co.il מוקד מידע ארצי 036255255
אציין שהילדה מתעוררת ישר לאחר ההרטבה. אני מבינה שהזמזם מעיר לאחר ההרטבה. האם הטיפול הזה רלוונטי גם במקרה הזה?