הרטבה אצל ילד בן 4.5 לאחר גמילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 4.5 נגמל ביום לפני כשנה ובלילה לפני מספר חודשים. לאחר תקופה קצרה שהיה " יבש" התחיל לפספס(מרטיב מעט לעיתים בדרך לשירותים) בזמן הגן אליו נכנס בספטמבר. לאחר מכן הפספוסים הופיעו גם ביום בשעות שלא בגן וכן הרטבה לעיתים בלילה. יש לילות שבהם קם לבד לשירותים מספר פעמים(האם זה תקין?) כמו כן יש גפ מצבים פחות תדירים שבהם מפספס קקי כלומר בדרך לשירותים.
מדובר בבעייה שגרתית של הרטבת לילה אליה נלויית הרטבה בזמן ערות. מומלץ לטפל באמצעות זמזם הרטבה בנסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית. טיפול כזה יפתור את בעיית הלילה וגם את הטיפטופים ביום. ד"ר ברוך קושניר מרפאות לטיפול בהרטבת לילה וחרדת אסלה מוקד מידע וקביעת תורים 036255255 www.kushnir.co.il [email protected]