הילד לא הולך לישון אצל חברים מבושה.
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן ה 7.5 עדיין מרטיב בערך 3 פעמים בשבוע, הוא מודע לכך מתעורר מוקדם והולך להתקלח לבד. הילד מאוד מובך, כל החברים שלו ישנים אחד אצל השני והוא פשוט לא יכול ללכת לישון אצל חבר. ממה אני צריכה להתחיל כדי לבדוק את העניין?
שלום לילי, נראה כי מדובר במקרה שגרתי של הרטבת לילה.ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות טיפול בזמזם הרטבה במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית. ד"ר ברוך קושניר מרפאות לטיפול בהרטבת לילה וחרדת אסלה www.kushnir.co.il 035115933