גמילה מחיתולי לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי ילד בן 3,שבמהלך היום לא לובש טיטולים (מבקש ללכת לשירותים למעט פספוסים נדירים) בלילות ישן עם טיטול, לא מתעורר לעשות את צרכיו וקם עם טיטול מלא. האם מומלץ להתחיל להעיר אותו בלילות על מנת להרגיל אותו להרגיש צורך לקום כשהשלפוחית מתמלאת ואם כן: כל כמה שעות? האם זה חייב להיות בשעות קבועות? או לתת לו לישון בשקט עם הטיטול ולהמתין כמה זמן שיקח עד שיתחיל לקום עם טיטול יבש? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם הרטבה אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית