גמילה מטיטולים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתי בת 2.3, התחלתי איתה תהליך גמילה מטיטולים. ראוי לציין שהגמילה הלכה ממש טוב, היו כמה פספוסים בהתחלה, אבל ברגע הילדה הבינה את הרעיון, עשתה צרכיה בסיר. עוד לא עבר חודש מאז תחילת הגמילה, ופתאום היא התחילה לפספס קקי בתחתונים, הוסבר לה שזה לא תקין וכו' והיא עדיין ממשיכה לעשות את זה. פיפי היא גמולה לגמרי, אפילו ישנה בלילה בלי טיטול. מה יכולה להיות הסיבה לרגרסיה כזאת? האם זה שלבי הגמילה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, ייתכן ומדובר בנסיגה זמנית בגמילה. מכל מקום חשוב להמנע מהפיכת הנושא לבסיס לעימותים עם הילדה.