רגרסיה בגמילה מחיתולים

דיון מתוך פורום  הרטבת לילה בקרב ילדים

08/07/2014 | 23:17 | מאת: מירב

בני בן שנתיים ושמונה חודשים. בגיל שנתיים וחודש נגמל תוך שבוע וחצי גם ביום וגם בלילה במקביל ומאז היו פספוסים קלים בשעות השינה הצהרים ובלילה. בחודש האחרון חלה רגרסיה והוא מרטיב בשנת הצהרים ושנת הלילה כל יום. בלילה יש מקרים של שני פספוסים בלילה אחד. מה עלי לעשות?

מדובר בהרטבה משנית ( ילד שנגמל לחלוטין לפרק זמן משמעותי והחל להרטיב מחדש ). במידה והבעיה לא תעלם מעצמה תוך השבועיים הקרובים - מומלץ לפנות לטיפול באמצעות זמזפ הרטבה אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.

23/08/2014 | 15:29 | מאת: נירית

ניסיתי פעם אחת ולא הצלחנו,חיפשתי עזרה ואז נתקלתי בשיטה שמלמדת לגמול תוך 3 ימים ..עבד נהדר! אל תלחצי..http://tinyurl.com/Gmila3days

מנהל פורום הרטבת לילה בקרב ילדים