רגרסיה בגמילה מחיתולים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן שנתיים ושמונה חודשים. בגיל שנתיים וחודש נגמל תוך שבוע וחצי גם ביום וגם בלילה במקביל ומאז היו פספוסים קלים בשעות השינה הצהרים ובלילה. בחודש האחרון חלה רגרסיה והוא מרטיב בשנת הצהרים ושנת הלילה כל יום. בלילה יש מקרים של שני פספוסים בלילה אחד. מה עלי לעשות?
מדובר בהרטבה משנית ( ילד שנגמל לחלוטין לפרק זמן משמעותי והחל להרטיב מחדש ). במידה והבעיה לא תעלם מעצמה תוך השבועיים הקרובים - מומלץ לפנות לטיפול באמצעות זמזפ הרטבה אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.
ניסיתי פעם אחת ולא הצלחנו,חיפשתי עזרה ואז נתקלתי בשיטה שמלמדת לגמול תוך 3 ימים ..עבד נהדר! אל תלחצי..http://tinyurl.com/Gmila3days