הרטבת לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן ה3 גמול כבר שנה , כל תהליך הגמילה הלך מצויין , בקושי פיספס בלילה וכבר מתחילת הגמילה היה גמול גם בלילה. לא היה מפספס כלל וכלל היה קם באמצע הלילה לעשות פיפי וחוזר לישון . לפני חודש בערך התחיל לפספספ כמעט כל לילה לא מתעורר מהפיפי בכלל חזרנו לתרופת תחילת הגמליה שהערנו אותו פני שהולכים לישון ועדין מפספס , יש מצבים שמפספס אפילו פעמיים בלילה , אציין שהוא ילד מאוד בוגר וחכם יש לו אח קטן בן שנה וחצי ואני בהריון מתקדם בחודש שמיני, האם יש קשר? מה ניתן לעשות? לשים לו טיטול אין סיכוי שאני אומרת לו טיטול הוא מתחיל להתעצבן שהוא לא רוצה טיטול, אודה לעזרתכם
א. ייתכן וההופעה המחודשת של ההרטבה קשורה להריון. ב. אם הבעיה לא נעלמת מעצמה בתוך החודש הקרוב מומלץ לפנות לטיפול באמצעות זמז הרטבה אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית