האם מדובר בחרדת אסלה?
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן שנתיים ו- 9 חודשים.0500ותים ללא כל קושי. אך לפתע החל לבקש לעשות קקי בחיתול. הוא אינו מראה סימני פחד מהאסלה ויושב עליה בכיף עם ספר או משחק אך לא מצליח לעשות קקי. אחרי שאינו מצליח באסלה הוא מבקש חיתול. אם אנחנו מתעקשים על עשיית צרכים באסלה בלבד והוא לא מצליח זה גורר איפוק ואי עשיית קקי עד לשלושה ימים. האם מדובר בחרדת אסלה? מאחר ואינו מראה סימני חדרה מישיבה על האסלה. מה עלינו לעשות מצב זה? תודה
אכן מדובר בחרדת אסלה. יש לאפשר לילד לבצע יציאות בחיתול על פי בקשתו. מומלץ לפנות את מרפאה המתמחה בטיפול בחרדת אסלה על מנת לקבל הנחיות להתנהלות ההורים בנושא.