גמילה בגיל 4 ו 8 חודשים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תאומות בגיל ארבע ושמונה חודשים האחת נגמלה בגיל שנתיים והשנייה לא מצליחה לגמול אותה בלילה, ישנה עם טיטול ולרוב עושה פיפי, ישנם כמה לילות בודדים שהיא נשארת יבשה . האם זה מצריך טיפול?ואיך מתמודדים עם זה.ניסינו את השיטה של תגמול עם מדבקות וחיזוקים. זה עזר מס' פעמים לשבוע וזהו חוזרת להרטיב. מבקשת את יעוצך. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם הרטבה אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.
היי גם לבן שלי הייתה את הבעיה הזאת השתמשנו בפורמולה הומאופתית מבית ראשונים פארם http://bit.ly/1cyTyH5