פספוס קבוע של יציאה גדולה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בשבועות האחרונים גמלתי את בני מטיטול במשך היום. בעוד כשלושה חודשים ימלאו לו 3. לגבי הפיפי הולך בקלות רבה, הוא ילד חכם מאד שמבין. לגבי יציאה גדולה ממש לא הולך. חוץ מהפעם הראשונה שעשה בשירותים הוא מפשל מאז כל הזמן. כל דרך ניסינו של פרסים, התעלמות, דיבור בענין, כמה הדבר מציק. הוא מבין את המשמעות ושום דבר לא משתנה. אנו ממש אובדי עצות. מה ניתן לעשות לגביו? עם ילדי הקודמים בשלב זה כבר נגמלו בלילה. בלילה הוא עם תחתון גמילה. לרוב קם יבש. פיפי אף פעם אינו מפספס. ממש מודה על עזרתכם!!!
לקריאה נוספת והעמקה