ילד בן 5 שמפספס 5 מתוך 7 לילות בשבוע!
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, רציתי לשאול. בני בן ה 5 (חוגג השבוע 5) מפספס בלילה פיפי. כמעט כל לילה. הלילה למשל הוא לא פספס. אנחנו לא מוצאים שום דפוס קבוע בלילות שלא מפספס לעומת אלו שכן. יש לי הרגשה שפשוט לא גמלנו אותו בצורה נכונה. (סתם הורדנו את החיתול, דאגנו שלא ישתה הרבה לפני השינה ובהתחלה היינו לוקחים אותו באמצע הלילה לעשות פיפי) האם יש טיפול כלשהו למצב הזה? האם יש דרכים מסויימות לגמול? בתודה
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות טיפול בזמזם הרטבה אלקטרוני במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית