האם להחזיר בלילה חיתול?
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ביתי בת 3 ו-10 חודשים וגמולה מטיטול כבר שנה וחצי.בלילה גם גמלנו אותה כי ראינו שלא הרטיבה ואחרי תקופה המשיכה להרטיב (גם היה לה דלקת בשתן) אז החלטנו להחזיר לה את הטיטול.שוב ראינו שתקופה היא לא עושה והורדנו לה.היום היא בלי טיטול בלילה אבל כבר כמה חודשים מרטיבה כל לילה ולפעמים פעמיים. בצהריים אם ישנה הרבה גם לפעמים מרטיבה. אני די מיואשת...כל יום מחליפה מצעים. אולי היא עדיין לא מוכנה? להחזיר לה טיטול? תודה
בהחלט מומלץ לחזור לשימוש בחיתול. יחד עם זאת יש להדגיש כי ניתן לפתור את בעיית ההרטבה של הילדה באמצעות זמזם הרטבה אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה,ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.