הרטבת לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בתי בת 3 שנים וחודשיים. גמולה כבר חצי שנה מחיתול במהלך היום- נגמלה ביום אחד ללא פספוסים לאחר מכן. לפני שלושה שבועות ביקשה שהוריד לה את החיתול בצהריים ובלילה. לרוב בצהריים קמה יבשה, אך בלילה עושה פעמיים שלוש פיפי . אנחנו מעירים אותה לפיפי בלילה- אך לא עוזר. האם להחזיר לה את החיתול? מה לעשות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שתי אפשרויות: א. להחזיר חיתול לשימוש , להמתין מספר חודשים ולנסות שוב. ב. לבדוק את האפשרות לפנות לסיוע במרפאה מקצועית.
הילדה שלי היא בכיתה ו' והיא מרטיבה לפעמים בלילה!! תעזור לי אני לא יודעת מה לעשות