הרטבת לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת שנתיים ו- 8 חודשים נגמלה מטיטולים בגיל שנתיים. עד עכשיו היינו שמים לה טיטול רק בלילה ואז מידי פעם (בערך פעם ביומיים שלושה ולעיתים פעם בשבוע) הטיטול היה רטוב. בשבועיים האחרונים החלטנו לגמול אותה גם בלילה. בשבוע הראשון ברח לה פעם ביומיים-שלושה אך בשבוע השני הרטיבה בכל לילה וגם פעמיים בשנת הצהריים. האם לחזור לטיטולי לילה או להמשיך לנסות בגמילה (אם כן, לכמה זמן?)
לקריאה נוספת והעמקה
א. החזירי את החיתול לשימוש. ב. ניתן לטפל בבעיית ההרטבה כבר עכשיו. נא מלאי שאלון איבחון באתר www.kushnir.co.ilאשוב אלייך עם התייחסות מפורטת.