הרטבת לילה - ילד מעל גיל 5

דיון מתוך פורום  הרטבת לילה בקרב ילדים

01/01/2013 | 10:16 | מאת: איריס

בוקר טוב, בני בן 5 וחצי גמול מגיל 3 לערך, בלילות לרב היה גמול, מידי פעם היה מרטיב תוך כדי שינה. בחצי שנה האחרונה המצב החמיר, לצערנו מפעת עלות נגשנו למרפאת הקופה לטיפול באמצעות זמזם, אך הזמזם ממש מסורבל ברצוני לשאול האם ניתן לקנות את המכשיר האלחוטי שלך באופן פרטי

לקריאה נוספת והעמקה

זמזמי הרטבה מכל הסוגים נמסרים בהשאלה במרפאות מקצועיות במסגרת הדרכה ליווי ומעקב. לא מקובל למכור כאלה מכשירים ללא הדרכה וליווי.

03/01/2013 | 09:22 | מאת: איריס

ד"ר קושניר שלום, ראשית, תודה על המענה. שנית, אתן לך רקע כללי על הילד: הילד גמול בזמן ערות מגיל 3 לערך. בזמן שינה היה קם יבש למעט אחת לשבועיים או אחת לחודש שהיה מתעורר לאחר שהיה בורח לו. בחצי שנה האחרונה היו מספר שינויים כגון מעבר לגן חובה, אחות (שהיום היא כבר בת שנתיים) שהתחילה לדבר ולדרוש גם תשומת לב והילד התחיל לקום כל בוקר לאחר שהיה בורח לו. מפעת עלויות, ניגשנו לטיפול באמצעות זמזם בקופת החולים מאוחדת אומר את האמת שלא יצאתי מרוצה לא מהשיחה הראשונה מכיוון שכל הדרך נוגדת את כל מה שאני למדתי מקריאה רבה באינטרנט ובעיקר ממך, ולא מהמכשיר המסורבל הגורר אחריו כבל ארוך המתחבר למכנס או לתחתון באמצעות אלקטרודות קטנות. במצב שהילד כן הולך לשירותים הוא צריך להוריד את הכל ולאחר עשיית הצרכים להחזיר את כל המכשיר המסורבל. ביומיים האחרונים גם חיברנו לו את המכשיר וגם התחלנו להעיר אותו בסביבות השעה אחת בלילה לעשות פיפי ולחזור לישון, וכך היה מתעורר יבש באמת. השאלה הנשאלת היא האם זהו הפתרון באמת - כלומר מכשיר. ושוב אני שואלת, מפעת המחיר (אינני יכולה לקבל החזר מהקופה מכיוון שאין לו מספיק זמן את הביטוח הנחוץ ואני כן רוצה אחת ולתמיד לפתור את הבעיה) האם ניתן לרכוש דרכך את המכשיר האלחוטי ולקבל עליו החזר בתום השימוש.

מנהל פורום הרטבת לילה בקרב ילדים