פחד מפיספוס
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 6, והשנה התחילה כיתה א'. יום אחד באמצע שיעור כאשר ביקשה מהמורה לצאת לשרותים ברח לה פיפי בכיתה. (יש לציין מגיל 2 וחצי לא פיספסה ולא ברח ולא היתה בעיה מאז). מאז המקרה היא כל הזמן חוששת שלא תספיק להגיע לשירותים ושתפספס שוב. בהתחלה זה היה קורה רק בבית הספר. לפני בית הספר ובזמן בית הספר. היום הגענו למצב שכל פעם שצריך לצאת מהבית לחוג, לארוע כלשהו וסתם נסיעה במכונית קשה לה לעזוב את השירותים וכל שנייה היא מרגישה שהיא צריכה פיפי למרות שבדך כלל אין לה. היא בוכה ואם לוקחים אותה בכח היא נכנסת להיסטריה שבורח לה והיא תפספס. מה לעשות? איך לפתור את הבעיה? באיזו דרך לטפל בה? תודה תודה.
מומלץ לעודד אותה, לתמוך בה ולא להתעמת עם הצורך המופרז שלה. מירב הסיכויים שהזמן יעשה את שלו והחרדה הזאת תיכחד.
פשוט מאוד - לחייב את הילדה ללבוש טיטולים 24 שעות גם ביום וגם בלילה. לשלוח את הילדה לבית הספר עם טיטול וגם בלילה לשים לה טיטול.