חזרה לחיתול בלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר ברוך קושניר שלום רב בני בן 4 וחודשיים מדי לילה הוא מרטיב את מיטתו ושקלנו לחזור להשתמש בתחתוני (חיתול) לילה. לאחר ששוחחנו עם הילד ושאלנו אותו אם הוא רוצה לחזור להשתמש ב"תחתון לילה" הוא ענה בסירוב ואמר שישתדל להתאפק. בפועל ממשיך להרטיב מידי לילה את המיטה. מהי עצתך?
א. מומלץ לנסות לשכנע אותו להשתמש בחיתול ב. ניתן לסייע לכם כבר עכשיו בפתרון הבעיה בטיפול באמצעות זמזם הרטבה אלקטרוני במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.