קשיים בגמילת לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 3 שנים ו-10 חודשים. התחלנו גמילת לילה לפני כ-4 חודשים בהם מס' הלילות הרטובים התמעטו רק במעט.לפני כחודשיים עברנו דירה וצפינו שתהיה רגרסיה בגמילה, מה שאכן קרה. אנו משתדלים להמעיט בשתיה לפני השינה ולהעיר אותה לעשות פיפי בלילה (אני יודעת שזה לא מומלץ). בחודש האחרון היא אפילו מרטיבה פעמיים בלילה ואנו ממש אובדי עצות. האם להחזיר טיטול על אף שהיא כמעט בת 4 או להמשיך ללא טיטול בתקווה שהיא תיגמל לבד עם הזמן. אנו מודעים לטיפול עם הפעמון אבל לא בטוחים שהגיע הזמן לכך.
א. על מנת להקל על המצב באופן מיידי מומלץ לחזור לשימוש מלא בחיתול. ב. ניתן לסייע לכם כבר עכשיו בפתרון הבעיה באמצעות זמזם הרטבה במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.