הרטבה בגן
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר קושניר שלום, בני בן שנתיים ועשרה חודשים נגמל לפני כשלשה חודשים. הגמילה בבית הייתה קלה יחסית וישר הוא נגמל גם בלילה. הבעיה היא שהגמילה בגן מאוד מאוד קשה, עד שהצליח עבר לקבוצה של הבוגרים השנה ומאז כמעט ואין יום שלא בורח לו לפחות פעמיים. אני אובדת עצות ובגן אומרים שהנורא מכל זה שאפילו לא איכפת לו, הוא יכול לשבת לאכול, יברח לו פיפי והוא לא יגיד . אשמח לשמוע את חוות דעתך.
מומלץ לבנות תכנית פעולה ברורה ומגובשת תוך תאום ושיתוף הגננת. אפשרית גם התייעצות עם יועצת הגן או עם גורם מקצועי נוסף.