הרטבה לפרקים בגיל 7
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בני בגיל 7 ומרטיב בתדירות של פעם בעשרה ימים בערך. הוא מאד אוהב לשתות (בעיקר משקאות ממותקים, אבל אנחנו מגבילים אותו בזה). יכול להיות שהוא שותה יותר מילד רגיל, אבל אינני בטוח. הוא גם ישן חזק, אבל מקריאה הבנתי שזה לא רלבנטי. אנחנו מגבילים את השתיה שלו לפני השינה ומקפידים שיילך לשירותים. האם התופעה היא בגדר הנורמלי או שדרוש טיפול? האם ההתנהלות שלנו נכונה? תודה וכל טוב
על פניו נראה כי כאן מקום להתערבות טיפולית. מומלץ לפנות לקבלת איבחון מסודר במרפאת הרטבה מקצועית.