האם אני אעבור את זה? קשה לי

דיון מתוך פורום  התמכרות

03/06/2015 | 23:44 | מאת: לי

לאחר תקופה ממושכת של שימוש יומיומי ובמינון גבוה של בקסנקס בהסנפה, בונדורמין בהסנפה. נטילת ויפאקס ונטילת אוקסיקונטין (לא באופן יומיומי). החלטתי להפסיק עם הכל ולא לגעת בכלום, מהתאריך 30.5 שאני ממש סובלת ואני לא יודעת מה לעשות. ביומיים הראשונים סבלתי מהזיות ונימלול ולאט לאט מיום ליום התופעות יורדות.. אבל עדיין מרגישה מאוד רע. אני יודעת שלא עבר הרבה זמן אבל אני רוצה לדעת אם זה בסדר מה שעובר עלי. אני לא מתפקדת בכלל, אני לא מסוגלת לצאת מהבית או לעמוד מעבר ל5 דקות. העיניים שלי מאוד כבדות, הלשון שלי נרדמת, השפתיים שלי נרדמות, יש הרבה הרבה נזלת, אני טיפה מתרגשת ממשהו והגוף שלי מתחיל להתחמם יותר מידי, הדופק של מואץ. אני נועלת לסתות, סובלת מבחילה איומה מאוד! לא טוב לי בתוך הגוף הזה. אני ממשיכה בדרך שלי ובוחרת להמשיך לסבול עד שהכל יגמר אבל כמה זמן אני צריכה להמשיך לסבול עד שאתחיל להרגיש שאני יכולה קצת לתפקד. כרגע אין לי אפשרות בכלל לצאת מהבית כדי להרגיש טוב, להסיח את דעתי. קשה לי מאוד, אני מרגישה צורך מאוד כבד לצאת מהבית, לנשום אויר. האם מה שאני עוברת הוא נורמלי, בהתחשב בהרגלים שהיו לי? האם יכול להיות שאמשיך לסבול כך לעוד חודש? אני לא אצליח לסבול את זה. אני יודעת שהפסקה במכה היא דרך קשה, אבל זה מה שבחרתי לעשות ואני לא חוזרת בי. האם הכל בסדר אצלי?

04/06/2015 | 00:05 | מאת: לי

לכל אורך הרגליים. ועוד חשוב לציין דבר עיקרי- ביום לפני שהחלטתי לא לגעת יותר בשום חומר, לקחתי כמות משולשת של אוקסיקונטין, שממנה סבלתי בצורה בלתי נשלטת. זכרוני נמחק ממני ולא זכור לי שום אקט שלי מעבר לכאב פיזי.

לי יקרה, ראשית, אני רוצה לחזק אותך על החלטתך האמיצה להפסיק עם נטילת התרופות. כעת הגוף שלך חווה תסמונת גמילה. תקופה זו יכולה לארוך בין מספר ימים לשבועות. התופעות אותן את מציינת אכן מאפיינות תגובה של הגוף להפסקת קבלת החומר אליו הוא מכור, אך במידה ואין שיפור (אפילו קל) בימים הקרובים, ממליצה לך לפנות בכל זאת לרופא. זוהי תקופה קשה ואת בחרת לעבור אותה ללא כל סיוע פיזי, או נפשי (לא שציינת זאת בכל אופן). בעיני חשוב שתפני לקבלת עזרה. בין אם דרך רופא, יחידת התמכרויות דרך לשכת הרווחה במקום מגורייך, ואפשרויות נוספות שאשמח לסיייע לך במציאתם. המסר שחשוב לי להעביר לך הוא שגמילה מהתמכרות הינה תהליך פיזי כמו גם נפשי, וחשוב לקבל ליווי ועזרה על מנת שתצליחי לשמר את הגמילה לאורך זמן. מוזמנת לפנות אלי בשאלות נוספות. ישר כח, ובהצלחה.

מנהל פורום התמכרות