רמת קורטיזול גבוהה בדם
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתי בת 11.5, עברה היום בדיקות דם מקיפות לבירור נשירת שיער. בין הממצאים- גלוקוז 100, בצום של 11 שעות. אציין עודף משקל ניכר. קורטיזול 33 בשעה 8 בבוקר. אציין סטרס עצום סביב בדיקת הדם. הסטרס החל כבר אתמול, גרר שינה דלה, בכי רב, גם במהלך ביצוע הבדיקה. Tsh ו- t-4 free קרובים מאד לגבול העליון אך עדיין בתחום הנורמה. 3.9 ו- 1.3 בהתאמה. אשמח לדעת האם יש סיבה לחשוד בנוכחות תסמונת קושינג? אשמח לדעתך, תודה רבה!
אלה לא מספיק בדיקות. בדיקה חשובה היא איסוף שתן 24 שעות ל: free cortisol+ creatinine ubpj va,i abtx;
תודה רבה על המענה! ועדיין אשמח לדעת בבקשה האם רמת קורטיזול 33 בשעה 8 בבוקר מצריכה המשך בירור. תודה רבה!