עד איזה גיל ניתן לגבוהה?
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני יהיה בן 16 באוקטובר, נכון לעכשיו לא עבר את המטר שישים, בעלי בגובה של 1.83 ואני בגובה של 1.5. בעבר עשינו בדיקות והממצאים היו שאין חסר בהורמון גדילה. אני מאוד רוצה שהוא יעבור את המטר שישים בכדי שיהיה לו ביטחון. האם ניתן בגילו להזריק הורמון גדילה? ועד איזה גיל גדלים בעצם?
לא תלוי בגיל!! תלוי ב: 1) גיל העצמות. אם גיל העצמות 16 ומעלה, לא מאשרים טיפול בהורמון גדילה 2) בקצב הגדילה שלו. אם קצב הגדילה פחות מ 2 ס"מ לשנה , או פחות מ-1 ס"מ לחצי שנה לא מאשרים טיפול.