גדילה לפי אחוזונים בילדות
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור. לאורך כל הילדות שלי מגיל שנתיים הייתי אחוזון 75. כיום בגיל 18 סיימתי את הגדילה מזמן אבל הגובה 1.74 שזה אחוזון 35. גובה הוריי 1.78 ו1.62 האם פספסתי משהו או שהאחוזון גדילה בילדות לא מנבא לגמרי גדילה בבגרות? תודה.
בהעדר נתונים מעברך לא ניתן לנחש
איזה נתונים? לא בדקתי אף פעם גיל עצמות.כי גדלתי נורמלי..אבל גם במשקל בלידה הייתח גבוה וגם בתור ילד אמרו לי שאהיה גבוה. התחלתי לגבוה בגיל 11 אולי בדיעבד הגיל עצמות שלי היה שנה קדימה כל הילדות?
מיותר לחפור בכך ללא נתונים מדוייקים