הורמון גדילה לירידה באחוזונים
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 12.5 יורד באחזונים, תבחין קלנודין מחסור במלאי, תבחין גלוקגון תקין, שאר הבדיקות תקינות. אבל הוא 1.45, והאחוזונים בירידה(לא מתחת ל5% כרגע). צילום כף יד, שנה פחות מהגיל הביולגי. האם יש אפשרות בכל זאת לקבל הורמון גדילה? 2 אחים בנים גדולים נמוכים ומתעקשים שזה חשוב פסיכולוגית. אחותו קיבלה הורמון גדילה( אבל היתה באחוזון 3%).
זה לא מידע לרופא ולפי מידע זה לא ניתן לענות. אנדוקרינולוג צריך לראות את כל גרף הגובה והמשקל והשינוי באחוזונים, ותשובות גיל עצמות קודמות כדי לענות לך