מתן דקפפטיל כל כמה זמן

דיון מתוך פורום  אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים

06/01/2021 | 17:11 | מאת: ו.

מבררת כדי לדעת סופית איך לוקחים דקפפטיל? כבר כל פעם אנחנו לוקחים אולי בטעות אולי לא סופרים מהיום שנותנים הזריקה 28 יום ולא סופרים מיום למחרת מתן הזריקה. יודעת שמותר עד 28 יום, במרפאה חושבים אחרת אומרים שאסור פחות מ 28 יום וגם אומרים שסופרים מהיום למחרת. הזוי כל פעם מחדש. האנדוקרינולוג אמר בהתחלה עד 28 למשל אם נופל בשבת אפשר בשישי, אבל אמר גם שסופרים מהיום שנותנים. כבר לא יודעת איך זה עובד. היום היינו וגירשו אותנו כי ניתנה הוראה במחשב למחר האחות הקבועה לא היתה והיתה אחות אחרת ששינתה את התאריך למחרת כך שיוצא כל 28 יום מהיום למחרת יכול להיות שכך צריך להיות ?

בהוראות התרופה כתוב שנותנים פעם ב 21-28 ימים. כאלה שהתרופה אינה מדכאת את ההתבגרות פעם ב 28 ימים, נותנים פעם ב 21 ימים. כל כמה זמן נותנים את התרופה? בוחרים יום בשבוע שמתאים לכם וביום הזה, פעם ב-4 שבועות נותנים את הזריקה. אם היום עולה על חג או שביתה וכו' מותר להקדים או לאחר ב 1-2 ימים לכל היותר, רצוי להקדים

07/01/2021 | 10:09 | מאת: ו.

במקוםכל 28 יום למרות שבביקורת האחרונה התרופה עובדת כמו שצריך ועצרה את התקדמות גיל עצמות עכשיו סוף סוף מובן וניקח כל 4 שבועות. מותר לנו עד 28 יום ולא לאחר אם נופל בשבת אלא לפני. רק שבמרפאה לא מבינים זאת אני צריכה כל פעם להגיד שזה עד 28.

מנהל פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים