תינוקת בת חצי שנה- ניצני שדיים
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תינוקת בת חצי שנה, לפני בערך שבועיים הבינו לראשונה במעין בליטות קטנות מתחת לפטמה, רופאת הילדים אמרה שאלו ניצני שדיים ושכל עוד אין גדילה, המהלך תקין. היום בבוקר הבחנתי לראשונה כשחיתלתי את התינוקת במעט שיער בהיר מאוד דק וחלק בערווה. אציין שהילדה לא מאוד שעירה אבל גם לא לחלוטין חלקה בשאר הגוף (עדיין יש לה למשל פלומה במצח, שאני מניחה שתנשור). עקומות גדילה תקינות. האם יש צורך לראות גם אנדוקרינולוג, או שחוות הדעת של הרופאה מספיקה? תודה!
לשער פלומה בהיר אין כל חשיבות כדאי שרופאת הילדים שלך תראה את הילדה