IGF-1 בדיקת לילד - שאלה.
דיון מתוך פורום אנדוקרינולוגיה והפרעות בגדילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן 8. בבדיקת IGF-1 יצאה תוצאה של 12.50 nmol/L כאשר הטווח הוא 7.15- 28.86 האם תקין? יש הערות לבדיקה- IGF-1 15.10.18שיטה חדשה החל מ tanner-1 8.19-35.23 tanner-2 14.82-53.43 tanner-5 20.93-49.92 tanner-4 22.1-59.28 tanner-3 21.58-66.3 תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
אם הטווח הוא כמו שאת עותבת בין 7.15 ל 28.5 והתשובה היא 12.5, היית לבד צריכה לדעת שהתשובה בתוך הטווח הנורמלי השורות בהם מופיע המילה tanner מתיחסות לטווח בדרגות התבגרות שונות. לפי גיל הבן הוא לחפני תחילת ההתבגרות על כן השורות האלה אינן נוגעות לבנך