התחלה של הזעת יתר בבית השחי
דיון מתוך פורום טיפולי בוטוקס והזעת יתר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני סובלת מהזעת יתר בידיים מאז ומתמיד ועברתי מגוון טיפולים לכך. ללא טיפול בכ-3 שנים האחרונות. לאחרונה החלה הזעת יתר בבית השחי, עד כדי כתמים על החולצה. יש שתי שאלות: 1. מה יכולה להיות הסיבה להתחלה של הזעת יתר כזו? (אני בת 42) 2. האם אני יכולה לנסות למרוח ספיריאל קרם או אנהידרול ללא התייעצות עם רופא? מה מהם עדיף? (אני מעדיפה לנסות קודם אחד מהם, לפני מגוון הטיפולים האחרים הקיימים). תודה רבה!
מיטל שלום, הזעת יתר ממוקדת יכולה להופיע בכל הגילאים, גם בשנות ה-40. לגבי אנהידרול פורטה, זהו רול שנמכר בבתי המרקחת ללא מרשם רופא. מומלץ לבצע לפני השימוש "טסט" בשטח קטן ולהמתין כ-24 שעות ולראות איך העור מגיב, לפני שמורחים על כל שטח בית השחי. בברכה, ד"ר צחי וידר