ריריות של דם בצואה
דיון מתוך פורום כירורגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לצוות ילדתי בת 5 חודשים כאשר נולדה שתתה מטרנה והתחילו ריריות של דם עדו לה בדיקת וירוס צואה הכל היה תקין ומאז הוחלט לעבור לכלכלה של נוטרימגן באמת כעבור 4 ימים עד היום 5 חודשים אחרי הכל היה תקין בשבועות האחרונים הףתחלתי לה טעימות של פירות וירקות וגם חטיף כתמטמים חטיף במבה בוטנים לתינוקות .כבר שלושה ימים ממשיכה הצואה להיות עם ריריות של דם ובנוסף אודם גדול על הטוסיק ואיבר המין... הייתכן שזה גם רגישות למוצרים אחרים? יש לציין שהילדה חיונית ואין לה חום
שלום עדי התמונה שאת מתארת מאד תומכת באבחנה של רגישות למוצר מזון נוסף. מציע שתיקחי את ביתך לרופא הילדים שיוכל להמליץ על כלכלה מתאימה ועד אז תנסי לא לתת לה את הפריט האחרון שהוספת לכלכלה. בברכה,