אבסס ליד פי הטבעת-תינוק בן 8 ח'
דיון מתוך פורום כירורגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני הופיע אבסס מימין לפי הטבעת. ניסיון טיפול במשחת דרמוקומבין נכשל והופננו למיון, שם נוקז הזיהום בעזרת מחט עם פולידין והותחל טיפול אנטיביוטי, גם במשחה. שאלתי- האם זה חלילה עלול לחזור? הבנתי שלעיתים יש צורך במעורבות ניתוחית בחדר ניתוח. אני מבועתת מעצם המחשבה.. וממה זה נובע?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל אבסס ליד פי הטבעת היא תופעה לא נדירה שנובעת לרוב מצואה שלא יוצאת טוב ונשארת כלואה ברירית. הטיפול שניתן לבנך לרוב פותר את הבעיה אך היא בהחלט יכולה לחזור. במידה והמורסה חוזרת צריך יהיה לשקול טיפול ניתוחי לא קשה שימנע מהצואה להיכלא. בברכה