דם בצואה
דיון מתוך פורום כירורגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי.. אני בת 17, ולפני כמה זמן כמעט כמו פחות מחצי שנה התחלתי לראות דם בצואה, הלכתי לכירורוג והוא אמר שזה לא פי הטבעת שצריכים ללכת לגסטרו ילדים ואני ממש חוששת אני מכניסה לעצמי סרטים לראש כי קראתי דברים באנטרנט אבל הוא אמר שזה יכול להיות משהו במעיים או דלקת שם ואני באמת מפחדת, מה זה יכול להיות? האם יש מצב שזה סרטן המעי הגס ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אבישג ראשית כדאי שתדעי שהסיכון לסרטן הוא מאד קטן. מרבית הדברים שגורמים לדמם בצואה בנערה בריאה בגיל שלך אינם ממאירים אך חייבים לעשות את הבדיקה אצל גאסטרואנטרולוג כדי לאבחן את הבעיה ולטפל בה. בברכה,