בקע מפשעתי
דיון מתוך פורום כירורגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אצל התינוקות אובחן בת החודשיים אובחן בקע מפשעתי בצד שמאל..אמרו לנו שצריך לנתח נתנו לנו תור לעוד שבוע אבל מה שקצת נראה לנו מוזר אמרו שצריך לנתח את שתי הצדדים?!!שאלנו למה?והאמת לא כל כך הבנו התינוקת התחילה לבכות וזה קצת שיבש תשיחה.הדבר היחד שאני זוכרת שאמרו יכול להיות שבעתיד זה יקרה בצד השני?זה נכוןן?אשמח לדעת..זה מוזר לנו איך לנתח משו שאין אותו בעצם!!!בבקשה עזרה..תודה רבה
שלום רב בגלל הסיכון היחסית גבוה להופעת בקע בצד השני והסיכון היחסית נמוך בניתוח דו צדדי, יש הממליצים בבנות בגיל צעיר לבצע את הניתוח בשני הצדדים. כמובן שזה מותנה בהסכמתכם. בברכה,