בקע מפשעתי בתינוקת - האם ייתכן ונעלם?
דיון מתוך פורום כירורגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. לביתי אובחן בגיל חודש וחצי בקע מפשעתי ע"י כירורג ילדים ויש לנו תור לניתוח בעוד חודש. עכשיו כשהיא בת שלושה חודשים אני כמעט ולא רואה את הנפיחות, האם תיתכן טעות באבחנה? או שהבקע נעלם? ייתכן וזה קשור לעליה במשקל שהבקע אינו מופיע יותר? (נולדה 2.400 וכעת הכפילה משקלה)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אביבה מדובר באפשרות מאד נדירה אך תמיד חשוב לבדוק בסמוך לניתוח כיוון שזה בהחלט יכול להיות. האפשרות הזאת יכולה להיות או בשל טעות בבדיקה או בשל סגירה של הבקע. בברכה,