חתך שהודבק אצל פעוט
דיון מתוך פורום כירורגיית ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאחר נפילת הפלסטר לאחר הדבקה במצח, מה הן ההנחיות לטיפול? האם מותר למרוח קרם הגנה בשלב זה? האם מותר להתחיל שימוש בקלו קוט? אם לא, מתי השלב המתאים לשימוש במשחה. תודה מוש
שלום מוש, חשוב כמובן לדעת איזה סוג חתך היה. ככלל אם הוא נסגר טוב אפשר להשאיר אותו פתוח ובמשחת קלו קוט להשתמש רק כשהחתך סגור סופית. בברכה
תודה על תשובתך, היה חתך של 2 סמ עומק 0.5 סמ-לא מסובך ע"פ פלסטיקאי-הודבק לפני שבוע וחצי-וכעת נפל הפלסטר. 1.האם לא נחשב שנסגר? 2.בשלב זה: האם צריך למרוח משהו? קרם הגנה מפני השמש? וזלין כדי לשמור על לחות המקום? קלו קוט? תודה
שלום וסליחה על האיחור בתשובה. אחרי שבוע וחצי עוד לא לסגור לחלוטין. חשוב לשמור על המקום נקי ויבש ורק כשהחתך יהיה סגור ניתן למרוח משחת קלוקוט. בברכה