נא עזרתך הדחופה- היפר פיגמנטציה עקב רשלנות בטיפול

דיון מתוך פורום  רפואת עור ומין

11/11/2015 | 07:07 | מאת: לילך

שלום דוקטור, לפני כחצי שנה, עקב פיגמנטציה קלה ונימים בפנים, פניתי לסדרת טיפולים בלייזר במרפאה של רופא עור מוכר ששמו הולך לפניו. לא רק שהלייזר לא עזר לפיגמנטציה אלא שבאחד הביקורים בוצע לי פילינג על המצח, מבלי להסביר לי בצורה ברורה מה הסיכונים ותופעות הלוואי ותוך חריגה מהתכנית המוסכמת מראש לטיפולי לייזר בלבד, שנועד לטפל בפיגמנטציה במצח ובפועל גרם להיפר פיגמנטציה מזעזעת באזור זה (כתם חום-אדמדם על כל המצח בצורת "ח"). עברו מאז 3 חודשים וחצי במהלכם ניסו להמשיך עם הלייזר ולפני שבוע הרופא "הודה" סוף סוף שאין לו את הכלים לעזור לי עם הפיגמנטציה הקיימת ו/או לשפר את זו החדשה שיצר ורשם לי תרכובת גליקמן. בסוף החודש אני נמצאת בברלין לסוף שבוע ובהנחה שיש שם מיכשור וטכנולוגיה שאין בארץ הייתי שמחה לקבל חוות דעת נוספת (כרגע מחיר הוא לא מגבלה כי אני פשוט מיואשת ומתביישת להיראות בפרהסיה בלי 3 שכבות מייקאפ). כיצד אני יכולה לברר לגבי רופאי עור בתחום האסתטי בברלין? האם אתה יכול לעזור לי ולהמליץ על טיפול/מטפל מסוים? או להפנות אותי למישהו שיודע? תודה רבה מראש על עזרתך!

לקריאה נוספת והעמקה
12/11/2015 | 04:22 | מאת: דורי

עצוב, אל את עשויה להקלע למצב בכל פעולה נוספת שרק יחמיר עוד יותר את המצב בעור. אין כאן מחלת עור אלא תופעת עור כנגזרת של הלייזר. או שהזמן יעשה את שלו או שתאלצי לחיות עם זה. אל תצפי מפורום אינטרנט לספק סחורה שאין לו.

21/11/2015 | 20:53 | מאת: ד"ר אכי פרידמן

בכדי לנסות לסייע עלי לראות את המקרה ובהתאם להציע חלופות במידה וישנן כאלו. דר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין דרמו-אסתטיקה ולייזר www.dr-acky.com

מנהל פורום רפואת עור ומין