לא מצליחה להיפטר מאקנה
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 31 והתחלתי לסבול מאקנה אי שם בשנות ה 20. לקחתי רואקטן כמה וכמה פעמים ובכל פעם זה עזר, עד שכמות החומר הפעיל בדם נגמרה. כיום אינני לוקחת תרופות וסובלת מאקנה לא חמור במיוחד, אך מציק. פרט לרואקוטן, מהן הדרכים לפתור את הבעיה? יש לציין שאני כמובן שומרת על הגיינת הפנים ושומרת על משטר תזונה בריא (באופן יחסי). אשמח גם לפתרונות מעולם הרפואה המשלימה. תודה.
תחפשי באינטרט דיאטת ניקוי כבד - מצב העור הוא אינדקציה ישירה לכבד - תקחי מולטי ויטמין במינון גבוה , ויטמין C 1000 ' ואבץ אחרי חודש פלוס מינוס כבר יהיה לך עור מבריק ובריא