אסטמה עור לתינוק בן 10 חודשים
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום1 אתמול הינו אצל רופא עור ונמסר לנו שלבן שלנו יש סוג של אסטמה עור דומה לאלרגיה .הילד בן 10 חודשים ומדי פעם יוצא לו כמו סוג של עיגול ורוד עם יובש בתוכו לאחר זמן מסויים זה עובר ואותו "פצע" יוצא במקום אחר בגוף.לא ידוע לי אם זה מגרד לו הוא עדיין תינוק קטן והיתי רוצה לקבל עוד פרטים על המחלה ואיך צריך להיתנהג איתו מעכשיו לצערי לא קיבלתי אצל הרופא שהינו פרטים מדוייקים על המחלה
הקישי בגוגל וקראי מגוון רחב של מאמרים בנושא. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com