נגע ורוד גבשושי מכוסה קשקש
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה מספר שנים שיש לי נגע ורוד גבשושי מכוסה קשקש בקרקפת, שוליים חדים 8X10 מ"מ אסימפטומטי. לעיתים הוא קטן ולעיתים הוא גדל, ושמתי לב שזה גם קשור לסוגי מזון.לפני כשנתיים עשיתי ניקוי (חוקן ודיאטה)ואז קטן לכדי 1-2 מ"מ.היום הייתי אצל רופא עור שאמר שיש לעשות ביופסיה או' shave שלהבנתיזה הוצאת הנגע. נכון?האם היית ממליצה על דעה נוספת, או לעשות ביופסיה ולחכות לתוצאות?? אני בהחלט מוטרד ואפילו מעט דואג. אודה על חוות דעתך המקצועית. בתודה מראש, רובי
לקריאה נוספת והעמקה
עקוב אחר הוראות רופא העור שלך. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com