סימנים אדומים באצבעות
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
http://65.55.40.39/att/GetInline.aspx?messageid=730a491e-5993-11e1-8fde-00215ad85732&attindex=0&cp=-1&attdepth=0&imgsrc=cid%3a8A276EC2-EF77-4D1E-8FC6-D8CCD7783E7A&blob=MHzXqtee15XXoNeULkpQR3xpbWFnZS9qcGVn&hm__login=danayefet&hm__domain=hotmail.co.il&ip=10.12.142.8&d=d1592&mf=0&hm__ts=Fri%2c%2017%20Feb%202012%2018%3a17%3a17%20GMT&st=danayefet%25hotmail.co.il%407&hm__ha=01_fa032d6278af547b194c8c40ca7bac610e81329841bc1d43d549ca559a446282&oneredir=1 מה זה יכול להיות ? יש סימנים דומים גם באצבעות הידיים. תודה!
אשמח לסייע לאחר בדיקה. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com