אקנה בגיל מאוחר

דיון מתוך פורום  רפואת עור ומין

14/02/2012 | 22:04 | מאת: טל

התפרצה לי אקנה בגיל 26, בעקבות פניה לרופא עור התחלתי להשתמש באנטיביוטיקה מסוג מינוציקלין, לאחר חודש בו לקחתי מינון של כדור, הועלה לי המינון לשני כדורים ועימו נשארתי במשך חודשיים נוספים. מכיוון שהטיפול לא הראה תוצאות של ממש החליט רופא העור שלי כי אקח אנטיביוטיקה אחרת - דוקסילין. אני נוטלת את התרופה כבר עשרה ימים וסובלת מצרבות נוראיות שממש מקשות על חיי, מעולם לפני כן לא סבלתי מכך והתופעה החלה שלושה ימים אחרי התחלת הטיפול החדש. יש לי תור לרופא שלי רק בשבוע הבא ואני מתקשה לראות כיצד אני סובלת את העניין עוד חמישה ימים לפחות. תהיתי מהן ההשלכות של הפסקת נטילת האנטיביוטיקה והאם זה יכול להביא להחמרה במצב האקנה? כמו כן, אני שומעת מכל עבר על נפלאות הרקוטאן ותוהה האם אחרי טיפול כושל של שלושה וחצי חודשים בסוגי אנטיביוטיקה שונים לא הכשירה הקרקע לעשות בו שימוש ? 

15/02/2012 | 05:53 | מאת: טל

לפני שאת מכניסה את הראש לרואקוטן תחשבי פעמיים או 5 פעמים. את יודעת איך אך נכנסת לרואקוטן אך לעולם לא תדעי איך תצאי ממנו. תכנסי לגוגל ותחפשי - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור תגיעי לאתר מחלות עור עולמי עם טיפול באקנה

16/02/2012 | 09:45 | מאת: ספיר

אויש, שמעי את יכולה להתיעץ איתי לגבי אנטיביוטיקה ולשאול אותו את כל הדברים האלה. יש הרבה אפשרויות לטיפול ויש גם אפשרות של גלולות אולי? כאילו זה משהו שגם אפשר לבדוק כי הרבה בנות ונשים מתמודדות עם אקנה ומנסות טיפולים שונים, כיום אפשר לקחת גלולות כמו פמינט וזה עוזר לעור משמעותית

מנהל פורום רפואת עור ומין