עור יבש קליפתי
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזהארבעה חודשים הופיע פתאום יובש קליפתי אטום בחלק העליון של חריץ הישבן.כל משחה שמרחתי כאילו לא מצליחה לחדור את הקליפה או לרכך אותה...וזלמן, לריאותיו,בטא קורטן משחה או קרם.... שאלתי מהגורם לתופעה שכזאת? וכמובן כיצד והאם ניתן ל?תקן? את המצב?
קיים קרם סבורם לעור יבש זה הדבר הכי טוב שיש למצבים כאלה . תחפשי בגוגל - קרם סבורם כך תגיעי לאתר שפיתח את המשחה.
תקישי בגוגל - קרם סבורם ואת לא צריכה יותר מזה
גיגלתי, קראתי, הבנתי אבל..... אין לי סבוריאה זה גם לא דומה, במיוחד רציתי לדעת ממה נגרמת התופעה? אבל תודה על העזרה והרצון
אשמח לסייע לאחר בדיקה ואבחון. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com