עור יבש קליפתי

דיון מתוך פורום  רפואת עור ומין

04/01/2012 | 19:00 | מאת: אסתר אסא

מזהארבעה חודשים הופיע פתאום יובש קליפתי אטום בחלק העליון של חריץ הישבן.כל משחה שמרחתי כאילו לא מצליחה לחדור את הקליפה או לרכך אותה...וזלמן, לריאותיו,בטא קורטן משחה או קרם.... שאלתי מהגורם לתופעה שכזאת? וכמובן כיצד והאם ניתן ל?תקן? את המצב?

לקריאה נוספת והעמקה
05/01/2012 | 07:00 | מאת: טל

קיים קרם סבורם לעור יבש זה הדבר הכי טוב שיש למצבים כאלה . תחפשי בגוגל - קרם סבורם כך תגיעי לאתר שפיתח את המשחה.

05/01/2012 | 10:42 | מאת: טל

תקישי בגוגל - קרם סבורם ואת לא צריכה יותר מזה

05/01/2012 | 21:22 | מאת: אסא אסתר

גיגלתי, קראתי, הבנתי אבל..... אין לי סבוריאה זה גם לא דומה, במיוחד רציתי לדעת ממה נגרמת התופעה? אבל תודה על העזרה והרצון

08/01/2012 | 10:30 | מאת: ד"ר אכי פרידמן

אשמח לסייע לאחר בדיקה ואבחון. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com

מנהל פורום רפואת עור ומין