ריח זיעה בבית השחי
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! לפני מס' חודשים החלו אצלי כאבים חזקים בבית השחי ובמישוש פשוט ניתן היה להרגיש בבלוטות מתחת לעור. לאחר בדיקת כירוג וצילום אולטרסאונד נאמר לי שאכן ישנן בלוטות בבית השחי אך "זה כלום והכל תקין". לאחרונה שמתי לב שהחל אצלי ריח זיעה (מה שלעולם לא היה!) והכאבים בבית השחי עדיין קיימים, הבלוטות קטנו אך עדיין מורגשות.ראשית- האם ישנו קשר בין מה שציינתי לעיל לבין ריח הזיעה? שנית- גם אם לא קיים קשר מהו הטיפול הממומלץ להפסקת הריח? בתודה מראש:)
אם אכן מדובר בבלוטות לימפה מוגדלות אין לדעתי קשר בינן לבין ריח הזעה. ניתן לטפל טיפולים מקומים בעזרת תכשירים דוחי זיעה. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com