verruca plana
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' פרידמן שלום, אני סובל מהנ"ל כבר שנה באזור לחי שמאל. פעם בחודש-חודשיים אני מגיע לרופא העור ומבצע הסרה. הומלץ לי להגיע להומאופט? האם הדבר צפוי לעזור? מה לגבי נטורפטיה? והכי חשוב- האם יש קשר מפחיד לפפילומה/קונדילומה?
לקריאה נוספת והעמקה
הומאוםטיה לא יעילה תחפש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור זה אתר מחלות עור ברמה עולמית
היבלות השטוחות הן בעיה מוכרת ומתמשכת. דרך הטיפול ע"י צריבות הינה הטובה ביותר אולם דורשת סבלנות רבה. הסר דאגה. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com