פצע ויובש בזווית הפה ובעפעף
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. הופיע לי פצע בזווית הפה, ללא עקצוץ כמו בהרפס. מסביבו יובש ואדמומיות שמתפשטת לסנטר. בנוסף הופיע יובש וקילוף בעפעף עם נפיחות. אני בהודו ואשמח לשם של תרופה בינלאומית אם ברור מה זה. האם פטרייה? יכולה לשלוח תמונות... אודה לכל עזרה
אם היית בארץ הייה מומלץ לך לחפש בגוגל - קרם סבורם כי כנראה שיש לך סבוריאה ( בהסתייגות ) מאד מומלץ שלא למרוח סטירואידים - אין דבר כזה תרופה בן לאומית במקרה הזה כי ברפואת עור אין תרופות לרוב המחלות אלא שימוש גורף בסטירואידים שנזקיהם עולים פי 1000 על תועלתם.
לא ברורה לי הבעיה על סמך התיאור. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com