פצע ויובש בזווית הפה ובעפעף

דיון מתוך פורום  רפואת עור ומין

22/12/2011 | 18:17 | מאת: ענבר

שלום רב. הופיע לי פצע בזווית הפה, ללא עקצוץ כמו בהרפס. מסביבו יובש ואדמומיות שמתפשטת לסנטר. בנוסף הופיע יובש וקילוף בעפעף עם נפיחות. אני בהודו ואשמח לשם של תרופה בינלאומית אם ברור מה זה. האם פטרייה? יכולה לשלוח תמונות... אודה לכל עזרה

לקריאה נוספת והעמקה
23/12/2011 | 15:36 | מאת: טל

אם היית בארץ הייה מומלץ לך לחפש בגוגל - קרם סבורם כי כנראה שיש לך סבוריאה ( בהסתייגות ) מאד מומלץ שלא למרוח סטירואידים - אין דבר כזה תרופה בן לאומית במקרה הזה כי ברפואת עור אין תרופות לרוב המחלות אלא שימוש גורף בסטירואידים שנזקיהם עולים פי 1000 על תועלתם.

24/12/2011 | 23:06 | מאת: ד"ר אכי פרידמן

לא ברורה לי הבעיה על סמך התיאור. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com

מנהל פורום רפואת עור ומין