תוספת שיער
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לביתי בת השמונה עשרה שסובלת מדלילות שיער הורכבה תוספת שיער בחודש יולי במכון אור לשיער. כיוון שהיא מתולתלת נעשתה לה גם פתיחת תלתלים. בכל חודש שמדביקים לה מחדש את התוספת ניראה שהדלילות מחמירה. שאלתי היא האם להוריד לה את התוספת ולהשתמש בטופיק האם השיער ישתקם או מהוא פתרון שאתה מציע ?
לצערי ללא בדיקה ואבחון לא אוכל לסייע. בעקרון כל מניפולציה בשיער עלולה לגרום לבעיה. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com