הרפס
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר פרידמן שלום עשיתי בדיקת std למחלות מין (רק pcr) שתן ללא בדיקת דם ונמצא שלילי לכל המחלות כולל הרפס 1,2 בבדיקת pcr מקבלים רק תשובה חיובית או שלילית ולא igG ו igM .האם זה אומר שאין לי הרפס 1,2 בכלל או כרגע איני בהתפרצות אציין שלפעמים יוצא לי שלפוחית על השפתיים (נראה לי הרפס) אז איך יתכן שקבלתי תשובה שלילית
לקריאה נוספת והעמקה
1. התשובה מתייחסת לגנום הוירוס שלא נמצא. 2. איני בטוח בדיוק אבחנתך לגבי המצאות הרפס. 3. גם בדיקת הpcr הינה בדיקה היכולה לספק תוצאה כזובה. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com