פריחה בעור במשך 4 חודשים

דיון מתוך פורום  רפואת עור ומין

28/10/2011 | 21:03 | מאת: רונה

שלום רב, אני אשה בת 57 בריאה. במשך 4 החודשים האחרונים אני סובלת מפריחה כמעט בכל הגוף. פניתי לרופא עור ששלל את האפשרות של פטרית רוסס. קיבלתי הפניה לבית החולים תל השומר להמשך בדיקות. לצערי, נקבע לי הטור רק בעוד חודשיים. הפריחה התחילה לגרד לי מאוד, ואני לא חושבת שאני אוכל לחכות חודשיים לבדיקה. האם מישהו יכול להפנות אותי למקום או רופא שיכול לעזור בהקדם.? תודה

29/10/2011 | 13:54 | מאת: טל

קבלי עיצה כנה למה את צפויה. קיימות מספר אפשרויות .1 אורטיקריה כרונית - שאין לה מרפא קונבציונלי וצפוי שתקבלי סטירואידים שיכפילו אותה לנגד ענייך. 2.דרמטיטיס מפושט - שאין לה מרפא וגם כאן צפוי שתקבלי סטירואידים במשחות או בכדורים או בזריקה שמהם תבוא לך קאטסטרופה ודאית . ברפואת עור או אלרגיה לא קיימים טיפולים כנגד המחלות הללו מלבד סטירואידים. תעתיקי תוכן תשובה זה ותעמידי אותו למבחן עתידי. *********************************************** תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור תגיע לאתר מעולה למחלות עור.

מנהל פורום רפואת עור ומין