"יבלות" קטנטנות בעור - לדאוג?
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 43. לאחרונה שמתי לב לתופעה - שיש על העור בעיקר בידיים, על האצבעות ובצד הפנימי של כף היד) יבלות מיניאטוריות, עגולות בקוטר מ"מ או שניים, עם תחושה קצת קרנית (מרגישים אותן כמו בליטות קטנות כשמעבירים אצבע - חלקן בולטות יותר מאחרות), ונראה לי שהן הולכות ומתפשטות. זה לא כואב או מגרד, ולא מפריע אסתטית (בקושי רואים את זה), אבל בגלל שנראה לי שיש יותר ויותר אני תוהה אם זו סיבה לדאגה ומה זה יכול להיות?
לקריאה נוספת והעמקה
אשמח לסייע לאחר בדיקה ואבחון. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com