הפסקת גלולות
דיון מתוך פורום רפואת עור ומין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 28 ונוטלת כיום גלולות דיאנה מזה 3-4 שנים, ומאז שאני משתמשת בהן עור הפנים שני נקי מאקנה לחלוטין (אציין שמאז ומתמיד היתה לי אקנה דיי קלה) .בגיל 18 התחלתי לקחת גלולות גינרה ולאחר 3 שנים הפסקתי אותן וזה גרם לי להתפרצות אקנה, עד שנאלצתי לקחת רואקוטן. גם לאחר הרואקוטן עור פניי לא היה נקי לחלוטין מפצעים, אך כאמור מאז השימוש בדיאנה אין לי בכלל. כיום אני מעוניינת להפסיק את הגלולות ע"מ להיכנס להריון. שאלתי היא האם שוב עלולה להתפרץ אקנה? או שמכיוון שעברו כמה שנים הנטייה בעור עשויה להשתנות וכיצד ההריון יכול להשפיע על מצב האקנה אם יתפרץ?
1. הפסקת השימוש בגלולה עשויה לגרום להחמרת הבעיה. 2. אין לדעת כיצד ישפיע מצב הריון על התופעה. ד"ר אכי פרידמן מומחה ברפואת עור ומין רפואה אסתטית www.dr-acky.com